tisdag 20 mars 2012

Dag 9 - 63,5 kg

Det går neråt igen :-). Skönt! Om det fortsätter som det började så borde jag innan veckan slut väga 62 kg. Då börjar jag närma mig målet. Först 60 kg sedan några kg till. Om jag sen kan hålla mig på 67 -68 kg då är jag nöjd. Men igår var jag på ett stepp pass. Oj så trött jag var. Men jag har ju inte tränat på 5 veckor förutom passet i lördags. Pga bihålerna och förkylning.

Jag kände mig kraftlös och i slutet mådde jag illa. Trodde salladen jag ätit skulle komna upp. Fick fuska rätt mycket för att fortsätta hela klassen till slut. När jag åkte hem så kände jag att jag behöver kolhydrater. En äppelklyfta eller en morot. Det blev en halv morot. Så fom nu ska jag äta lite äpple eller ngn annan frukt innan jag tränar. Nu ska jag vila lite till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar