söndag 18 mars 2012

Dag 7- 64,9

Imorse var det inte så kul att ställa sig på vågen och se att man har gått upp 1/2 kilo. Men jag tror jag vet varför. När jag har mens så går jag upp ett par kilo, förmodligen i vätska. Så jag tar detta med ro och hoppas på att jag kommer att minska ännu mer om några dagar när släppt taget om vätskan. Sedan är det klart det var lite extra igår med hallon på morgonen och ett glas torrt vitt vin på kvällen
Men nu till vad jag har ätit idag.

Frukost - Smoothi på turkisk yoghurt och frysta hallon, ett kokt ägg.
Kaffe med lite grädde.

Lunch - Räkor, sallad, tomat, ägg, gurka en liten klick vitlöksdressing.

Kaffe med lite grädde.

Var på min systerdotters kalas på kvällen Kl 17. Drack kaffe med grädde. Vispad grädde med hallon.

Middag - Kyckling med kokosmjölk och pesto (se recept ovan) Broccoli, zuccinipasta.

Det som ändå känns bra är att jag känner mig mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar