fredag 16 mars 2012

Dag 5- 64,6

Otroligt det går ner på vågen typ en chokladkaka varje dag. Sjukt nöjd! Förut när jag har provat gå ner i vikt så har det inte hänt något. Jag har aldrig tidigare lagt om min kost för viktminskning och fortfarande känner mig mätt. Men nu gör jag det- så skönt!! Igår när tåget var försenat och jag kom hem ca 19:30, innan skulle jag ha varit vrålhungrig. Men igår åt jag en avocado på tåget så jag var inte alls så hungrig när jag kom hem. Det gör att jag tror att detta kommer att funka.

Men några saker kommer jag att sakna Latte på altanen på landet. Frukt en nylagad varm foccaia. Men jag ska om några veckor prova att baka LCHF bröd. Det med smör och ost på - mums! Och jag kan gärna avstå de andra om jag blir smal och att inflammationerna i kroppen försvinner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar