onsdag 14 mars 2012

Dag 3 - 65,2 kg

Jo ni såg rätt 65,2.. vad hände?! jag ska ju gå ner inte upp.. hoppas det vänder blixtsnabbt.
Imorse så kokade jag ett ägg som jag skulle äta på jobbet, hade även gjort matlåda på köttförssåsen och hyvlat squars över och ost - men jag glömde den!! Åh vad trist. Så nu när jag kommer fram till sthlm så får jag handla grädde som jag kan ha i kaffet, sen vet i tusan hur jag gör. Kanske handlar ett pack ägg fast är osäker på om jag kan koka det på jobbet.

Hur som helst kände mig inte hungrig i morse och tänkte ju ta ett ägg när jag kom fram till jobbet så jag åt:

Frukost - Turkiskt yoghurt (10%) med lite kokosflingor. En vitamin tablett, en tsk msm pulver, ett stort glas vatten. På jobbet tog jag kaffe med en svätt grädde, och några ostskivor.

Lunch - Tom Kai Gai (kososmjölksoppa med kykling)wokad blomkål, broccoli, sallad med tomat, gurka oliver.

Middag - Lax med grädde och cremebonjurost (samma som dag 1) Blomkålsris. (riv blommkål och stek i smör, krydda) Avocado, körsbärstomater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar