tisdag 13 mars 2012

Dag 1 - 65 kg

Jag blev förvånad att jag hade gått ner ett kilo innan jag har startat, men det är ju inget att vara ledsen för.
Jag gogglade en massa och hittade en hel del bra sidor om LCHF. Återkommer om det. Jag laddade ner Bonniers LCHF app på mobilen. Sen var jag redo att starta.


Frukost - omelett på två ägg stekt i smör, två kalkonskivor. Sen tog jag som jag har gjort sen 2 mån tillbaka nässelpulver, i lite juice (vet att det inte är optimalt men måste för att få i mig det) vatten, som jag skakar ordentligt. Sedan MSM pulver. Kolla gärna upp dessa pulver för de är jättebra naturligt tillskott.


Promenad på 1 timme med vovven.


Lunch - Var på ett nätverksmöte så då serverades en kycklingsallad med dressing. Jag petade bort majsen.
(Kyckling, sallad, tomat, gurka, paprika och oliver). Vatten. Svart kaffe efter maten.


Mellanmål - avocado, 1 dl turkisk yoghurt med lite kokosflingor på.


Middag - Laxfilé som jag stekte i smör. Sås på färskost med vitlök och örter och vipsgrädde. Blomkål som jag kokade, mixade, hade i en svätt vispgrädde så att konsistensen blev som en puré. Salt och peppar. Sallad med tomat och avocado, olivolja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar