tisdag 20 mars 2012

Dag 9 - 63,5 matdagboken

Ja så vad har jag stoppat i mig idag? Jo frukosten blev en riktig höjdare så det blev nästan samma till lunch.
Måste säga att denna livsstil passar mig utmärkt, jag kan bara mumsa i mig en massa gott med gott samvete.

Frukost: Omelett på 2 ägg en svätt grädde, fylld med brie och Bresola.  En halv röd paprika, vatten.
Kaffe med grädde.

Liten promenad på 20 min med hunden.

Lunch: Omelett på 2 ägg en svätt grädde, fylld med brie och Bresola. Några tomater, vatten

Innan yoga tog jag en halv morot 1 msk creme fresh och 3 msk Turkisk yoghurt med kokos.

Ikväll Power yoga 90 min

Middag: Köttgryta "slow kok", med gullök, rotselleri morot, buljongtärning, grädde och creme fresh med sallad och zuccini "pasta". Åh vad god den blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar