lördag 17 mars 2012

Dag 6 - 64,3

Idag är det lördag och min man skulle göra smoothie till sig så jag tänkte att jag också ville ha en smoothi.
Så det blev lyxfrukost idag.

Frukost - Smoothi på Turkiskyoghurt, frysta blåbär. En omelett på med kalkon och ost. (Se recept)

Idag är det lördag och min man skulle göra smoothie till sig så jag tänkte att jag också ville ha en smoothi..

Mellanmål - Kaffe med grädde, några skivor ost.

Lunch - Grilladkyckling, med greksallad med zuccinhi, och rå blomkål. En klick bearnaisesås till. Vatten.

Träning - 60 Body Attack: Efter 5 veckors förkylning och bihåleinflamation.

Min man har varit och handlat och i kväll bli det lite extra lyxigt.

Middag - Pepparbiff med en greksallad (sallad, tomat, gurka, fetaost, svart oliver). En klick bearnaisesås till. Ett halvt glas vitt torrt vin. 
Sedan ska vi ha färska räkor med aioli, och eventuellt en bit brieost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar