måndag 23 januari 2023

Att fylla år

Att fylla år på årets fattigaste dag har inte varit så kul förr, nu har man inte så knapert så ur den aspekten så funkar det. Men sen har det varit jul och nyår och vädret uppmuntrar inte heller till fest direkt. Så januari är mest en transport månad, oxveckor ni vet. Och på det så har jag ju min diet. Och i år så är viljan starkare än någonsin att jag vill bli smal till sommaren - maj t.o.m. 

För att lyckas med det så måste jag hålla på mig och inte falla ur och äta tårta 🍰 eller nåt annat som inte är ok. Så det blir inget kalas 🥳 inte ens restaurang besök.
Istället får det bli nåt extra, pilgrimsmusslor, räkor och annat gott. Ett glas torrt vitt vin t.o.m.? 

Hur som helst, jag får fira lite mer i vår - på landet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar