söndag 7 april 2013

Dukan = Du kan

Ja jag kan och det går rätt bra att bra äta proteiner. Sen i tisdags har jag gått ner 3 kg. Kanske bara vatten, vad vet jag men 3 kg har lämnat min kropp. På tisdag går jag in i :
Cruisefasen: Proteiner + grönsaker
När: Dag 8 tills du nått din målvikt.

Det här får du äta: Varannan dag: Proteiner. Varannan dag: Proteiner + grönsaker.

Bra mat för denna fas:

Protein: se listan för Attackfasen.

Grönsaker:

All typ av sallad
Aubergine
Bönor
Fänkål
Gurka
Kål
Mangold
Paprika
Rädisa
Spenat
Sparris
Svamp
Selleri
Tomat
Zucchini
Extra: Morötter, rödbetor och kronärtskocka, men ät inte dessa till varje måltid.

Så mycket får du äta: Obegränsat, tills du blir mätt.

Att tänka på: Här är det många som väljer att avsluta dieten eftersom de nått sin målvikt, men det är viktigt att fullfölja alla faser. Promenera 30 minuter varje dag under denna fas.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar